טרנדים חדשים בעולם מטבחי החוץ - KFT

טרנדים חדשים בעולם מטבחי החוץ

טרנדים חדשים בעולם מטבחי החוץ:

אחידות- טרנד חדש ונפוץ ביותר במטבחי החוץ שקיים היום הוא מוצרי חשמל אינטגרליים-
הכוונה ליצירת דלת המקרר, המקפיא, המדיח וכו' מחומר המטבח, על מנת ליצור מראה אחיד ורצוף.
במיוחד כאשר יש חיפוי פורצלן ורוצים לשמור על הדוגמא בצורה מתמשכת על כל החזית.

 

ישיבה במקום- היום הרבה לקוחות מחפשים מענה לא רק למקום בישול והכנת האוכל אלא גם לישיבה ביחד, אם במן הבישול או לאחריו. מקום שיאגד סביבו את כולם לחוויה משותפת ולהימנע מהנתק בין המבשל לאורחים.
כיום, ברים ודלפקי ישיבה הם חלק כמעט בלתי נפרד ממטבחי החוץ שאנו מתכננים (אם יש מקום לכך).

 

שילוב חומרים וטקסטורות- שילוב בין עץ (גם אם מדובר בדמוי עץ), בטון, בריקים ואפילו ברמת הגוונים- מקפיצים את המטבח וגורמים לו להיות מרכז החלל ולמשוך אליו את העין. המראה האקלקטי המשלב חומרים וטקסטורות הופך את מטבח החוץ שלכם לאינטליגנטי ומזמין.

 

קיימות- שימוש בחומרים טבעיים, מתכלים, ברי קיימא, הפכו לפופולריים מאוד במטבחי חוץ ובכלל, אלו חומרים שנשמרים לאורך שנים ובכך שומרים על הסביבה ולא יוצרים פסולת מיותרת ומתקלים בצורה טבעית ולא מזהמת. לדוגמא: שימוש בעץ ממוחזר, בבטון, גופי HPL שאינם מכילים מתכות רעילות ואסבסט, גרניט פורצלן המיוצר מחומרים טבעיים ולא פולט חומרים רעילים לסביבה.
לרוב, אפילו המפעלים משתמשים באנרגיה סולארית.

 

מטבחי חוץ הופכים ליותר מתוחכמים ומשתלבים בעיצוב הכולל של החלל החיצוני והגינה. עם התמקדות בנוחות, פרקטיות וקיימות, חללים אלו בטוח ימשיכו להתפתח ולהסתגל לטרנדים ולטכנולוגיות המשתנות ואנו כאן להמציא, לקבל וליישם.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

בלוג

למה גרניט פורצלן

היתרונות בשימוש בגרניט פורצלן כמשטח עבודה למטבח החוץ שלכם: מה זה בעצם גרניט פורצלן? גרניט פורצלן הוא חומר סינתטי שמיוצר בתהליך שמשלב דחיסה בלחץ גבוה

קרא עוד »
בלוג

שאלות תשובות

שאלות תשובות מה הם זמני האספקה שלכם? עד 45 ימי עסקים מרגע סגירת העסקה ותשלום המקדמה. האם צריך לקבוע פגישה מראש על מנת להגיע? מומלץ

קרא עוד »
התחילו שיחה
דברו איתנו
שלום! כיצד נוכל לעזור לכם?
דילוג לתוכן