למה גרניט פורצלן - KFT

למה גרניט פורצלן

היתרונות בשימוש בגרניט פורצלן כמשטח עבודה למטבח החוץ שלכם:

מה זה בעצם גרניט פורצלן?

גרניט פורצלן הוא חומר סינתטי שמיוצר בתהליך שמשלב דחיסה בלחץ גבוה של מינרלים וחומרי גלם אחרים בטמפרטורות גבוהות במיוחד שיכולות להגיע ליותר מ-1,000 מעלות צלזיוס. בסיום התהליך מתקבל משטח דמוי שיש בעל תכונות עמידות שנחשבות בדרך כלל לגבוהות במיוחד.

משטחי פורצלן דומים במראה שלהם לשיש אך חשוב להבהיר שלא מדובר בשיש טבעי שנמצא בטבע אלא במשטחים שמיוצרים במפעלים שונים ברחבי העולם כשהמדינות המובילות את התחום הן איטליה, ספרד והודו.

גרניט פורצלן משמש למגוון מטרות ומעבר להיותו אחת האלטרנטיבות המובילות כחיפוי ושיש במטבח, נעשה בו שימוש גם לחיפוי קירות ואפילו לריצוף.

אף על פי שגרניט פורצלן אינו משטח טבעי ואינו שיש, הוא מתאפיין בשילוב מעולה של מראה יפה ויוקרתי לצד קשיחות גבוהה שהופכים אותו יחד לאחת האפשרויות המועדפות כשמחפשים שיש למטבח.

יתרונותיו של גרניט פורצלן:

1. עמידות לתנאי חוץ- המשטח לא דוהה בשמש, לא משנה טקסטורה או רמת גימור.

2. עמיד בפני שריטות כמעט לחלוטין במשטח מט וברמה גבוהה מאוד במשטח מבריק.

3. עמיד בפני חום גבוה ולכן, אין בעיה לשים עליו סיר חם או מכשירים שמתחממים מאוד כגון גריל או טאבון ויכול לקבל חום ישיר בצורה בטוחה וללא חשש.

4. מגיע במגוון הכי רחב של דגמים כך שבטוח תמצאו את העיצוב המתאים לכם.

5. ניתן להשיג את המשטח בעוביים שונים כך שתוכלו להשתמש בגרניט פורצלן גם לחזיתות ולהבטיח עמידות ונראות הכי מושלמים שאפשר.

6. תחזוקה- אולי הכי חשוב. קל מאוד לניקוי, לא סופג שום כתמים, לא של שמן ולא של תבלינים. (מומלץ לנקות אותו עם חומר הניקוי "אסטוניש" עפ"י המלצת היצרנים.)

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

בלוג

שאלות תשובות

שאלות תשובות מה הם זמני האספקה שלכם? עד 45 ימי עסקים מרגע סגירת העסקה ותשלום המקדמה. האם צריך לקבוע פגישה מראש על מנת להגיע? מומלץ

קרא עוד »
התחילו שיחה
דברו איתנו
שלום! כיצד נוכל לעזור לכם?
דילוג לתוכן