מטבחי חוץ לחללים קטנים - KFT

מטבחי חוץ לחללים קטנים

מטבח חוץ רק אם יש הרבה מקום?

תנו לנו לנפץ לכם את המיתוס שרק אם יש מקום מרווח, או גינה, אפשר להתקין מטבח חוץ.
בעיצוב כמו בעיצוב- כל ס"מ חשוב ויכול לשמש אותנו.
יש לנו ניסיון רב עם מטבחים ייעודיים למרפסות בבנייני מגורים, בנישות מוגבלות ואפילו בזוויות וצורות לא רגילות.
אנו מתאימים לכם את האופציה הטובה ביותר עפ"י המידה הקיימת והשימוש שתרצו במטבח שלכם.
בזכות הגופים המודולריים שלנו ניתן ליצור מטבח לפי מידה ולהנות מאחסון מקסימלי אפילו בחללים קטנים.
לדוג': במרפסת בגודל סטנדרטי של 3 מ' עומק ו-4 מ' רוחב ניתן להתקין מטבח מדהים של 3 מטר (שאגב, זהו הגודל הנפוץ ביותר שנמכר גם ללא הגבלת גודל) המכיל גריל, כיור ומקרר וכל זה כולל משטח עבודה נקי של כ- 120 ס"מ לעבודה חופשית (המרחק בין הגריל לכיור).

לאחרונה הגיעו אלינו זוג אחים שהיו מעוניינים במטבח חוץ למרפסת שלהם, הם גרים בכיכר המדינה, עם מרפסת קטנה מהסטנדרט וביקשו שנמצא להם פתרון למטבח הכולל: מקרר, כיור וכמובן גריל ואם אפשר, גם מקום אחסון, ושעדיין יהיה פרקטי ונוח לעבודה. כמובן שנעננו לאתגר והצלחנו למצוא פתרון גם למשטח עבודה, הקטן יחיסית, באמצעות חיפוי הכיור במשטח נשלף המאפשר עוד מקום עבודה, החלפת גריל בשני גרילי מולטי עוצמתיים ואפילו כללנו כירה לבקשת הלקוחה. ואם תשאלו אותם, התוצאה נראית כאילו הגודל מעולם לא היווה בעיה. תוכלו להעיד בעצמכם.

 

כמובן שניתן לעשות גם מטבח של 2 מטרים, במקרה הזה צריך לדייק את השימוש והצרכים שלכם. האם יש צורך בכיור? אולי זהו חלל אירוח ופנאי ואתם צריכים רק מקרר? אולי בכלל אתם לא אוהבים למנגל ואין שימוש בגריל? או דווקא רוצים להעביר את הריח של הטיגון החוצה ותצטרכו כירה?
את כל אלה תוכלו לעשות יחד עם המעצבים והמתכננים שלנו שנמצאים במיוחד בשבילכם, תוך שימת לב לפרטים חשובים, סגנון העיצוב והרצונות שלכם.

הנה כמה דוגמאות שתוכלו להתרשם בעצמכם:

        

       

       

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

בלוג

למה גרניט פורצלן

היתרונות בשימוש בגרניט פורצלן כמשטח עבודה למטבח החוץ שלכם: מה זה בעצם גרניט פורצלן? גרניט פורצלן הוא חומר סינתטי שמיוצר בתהליך שמשלב דחיסה בלחץ גבוה

קרא עוד »
בלוג

שאלות תשובות

שאלות תשובות מה הם זמני האספקה שלכם? עד 45 ימי עסקים מרגע סגירת העסקה ותשלום המקדמה. האם צריך לקבוע פגישה מראש על מנת להגיע? מומלץ

קרא עוד »
התחילו שיחה
דברו איתנו
שלום! כיצד נוכל לעזור לכם?
דילוג לתוכן