מטבחי חוץ מאלמוניום - KFT

מטבחי חוץ מאלמוניום

מטבחי חוץ הפכו להיות חלק בלתי נפרד בכל בית בישראל. בשנים האחרונות, מטבחי חוץ הם כבר לא מה שהיו פעם: מטבחי אבן או בטון כבדים ומסיביים. היום ניתן לבנות מטבח חוץ משלל חומרים. אחד החומרים הנפוצים ביותר הינו האלומיניום.

מה זה אלומיניום?

אלומיניום היא מתכת קלה, שצפיפותה שלי מצפיפות פלדה או נחושת. המתכת רכה ונוחה לעיבוד אך בזכות השכבה הדקה העוטפת אותה (הנקראת אלומינה) היא מקבלת עמידות וחוזקה.
במונחים של כמות, השימוש באלומיניום עולה על זה של כל מתכת אחרת (למעט ברזל). האלומיניום משמש ליצירת חלקי מכוניות, פסי רכבת, טילים, כלי שיט, משאיות וכדומה בזכות משקלו הקל ובין היתר משמש שימושים רבים מאוד בתחום הבניה (בעיקר למסגרות חלונות ודלתות). כמו כן, הוא קל לניקוי.

מהם היתרונות בבניית מטבח אלומיניום?

• מטבח אלומניום בשונה ממטבחים העשויים מבטון או ברזל, ניתן לנייד, במידה ועוברים דירה, וההשקעה שלכם במטבח היוקרה החיצוני שלכם לא הולכת לאיבוד.
• מטבחי אלומיניום מאפשרים לכם להשתמש בכל מקום האחסון.
• מטבח אלומיניום הוא מטבח עמיד בפני גשמים חזקים, מזיקים ועוד.
• מאפיינה של המתכת הייחודית הזאת מאפשר לנו להיות רגועים שהמטבח שלכם יישאר כחדש לאורך זמן.
• מטבח אלומיניום אינו מחליד לעולם ושומר על ערכו לזמן רב.

כחלק מהמגוון הרחב שחברת KFT מציעה לכם אנחנו מציעים גם מטבחי חוץ איכותיים עשויים מאלומיניום ומתאימים לתנאי מזג האוויר הישראלי. כמו כן, בשל המגוון הרחב של גופי האלומיניום הקיימים בחברתנו אנו יכולים ליצור עבור כל לקוח את המטבח שהוא תמיד חלם. מטבח בהתאמה אישית בהתאם לעיצוב שאתם חולמים עליו.
את גוף האלומיניום ניתן לחפות במגוון אפשרויות,

חזיתות אלומיניום דגם "פרובנס"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חיפוי חזיתות בגרניט פורצלן בשלל דגמים לבחירתכם

 

חיפוי חזיתות מיוחד בלוקובונד לבחירתכם

 

 

לצפייה במטבחי אלומיניום שביצענו מוזמנים ללחוץ כאן

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

בלוג

למה גרניט פורצלן

היתרונות בשימוש בגרניט פורצלן כמשטח עבודה למטבח החוץ שלכם: מה זה בעצם גרניט פורצלן? גרניט פורצלן הוא חומר סינתטי שמיוצר בתהליך שמשלב דחיסה בלחץ גבוה

קרא עוד »
בלוג

שאלות תשובות

שאלות תשובות מה הם זמני האספקה שלכם? עד 45 ימי עסקים מרגע סגירת העסקה ותשלום המקדמה. האם צריך לקבוע פגישה מראש על מנת להגיע? מומלץ

קרא עוד »
התחילו שיחה
דברו איתנו
שלום! כיצד נוכל לעזור לכם?
דילוג לתוכן